you put a smile on my face

Jag drunknar i läxor då jag är expert på att skjuta på dem tills dan innan de ska vara klara. Dessa två veckorna (40 & 41) har vi bara en massa prov och inlämningar känns det som. Sjukt jobbigt. 
Jag ska tex göra en analys på en grupp och lämna in ett arbete om detta, och den ska in imorn. Hur långt har jag kommit? Jo, runt åtta rader. Detta ska utvecklas till flera sidor. Låter de bra eller?

Återigen undrar jag hur jag fått stämpeln "plugg".
Den passar inte.
Alls.

Jag borde verkligen inte sitta här och skriva detta. Borde inte ha flikar som facebook, bdb & twitter uppe. Men jag kan inte rå för att ta bort dem. Kan inte stänga ner msn eller kryssa mappen med bilder.  
Jag borde egentligen sitta o plugga stenhårt nu.

Ångest. 
Ångest över att inte hinna med.
Ändå kan jag inte göra det jag ska när det fortfarande finns tid. 

Och mitt i all denna ångest, så känner jag ändå glädje och lycka. 
Är det så här det känns att älska?
Är det så här det känns att vara älskad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0