are you listening

i'm feeling lonley and it seems to stay
it's been a while since i felt that way

Skriva är något jag gör när jag är ledsen. Nere. Kalla det vad du vill.
Skriva gör jag när jag inte mår bra. 
Därför står bloggen väldigt stilla. Jag mår inte dåligt lika ofta längre. Inte som då. Inte som -08.

Numera händer det bara enstaka gånger. Så förvänta er inget av mig. Förvänta er inte att jag ska skriva som förut, för det kommer inte hända. Bloggen kommer finnas kvar, men bara uppdateras när jag känner för det. Precis som det senaste månaderna.

Skriva är någon jag gör när jag är ledsen. Därför kan ni inte heller förvänta er att alla inlägg ska vara texter med enkla ord utan någon speciell mening. (typiska idag-har-jag-inlägg) Alla ord är väl valda ur den smärta de fötts.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0