Vad heter huvudstaden våran?

Utbildningen igår var väldans trevlig ^^ Lekte en massa nya lekar, spelade rollspel, lekte med lera och massa mera ;)

Dagen började med friku, massa tråk på de! Fortsatte sedan med svenska där vi fick reda på att vårt lag vann medeltidsvandringen ^^ Wiho ;) Det blev lunch, matte och sedan friku igen. Sedan tog skoldagen slut och vi tog bussen hem =)

Väl hemma började jag städa mitt rum, vilket var väldigt duktigt gjort av mig ^^ Skulle dragit hit lite vänner, men det sket sig. Så det blev pannkakor, dumle-kladdkaka, tv och musik med syster ist ;) Vid tio drog jag för att möta upp mamma på tågstationen och bära hem grejer.  Hon hade köpt lite kläder till mig ;D Tihi (A) (Ronja, du vet de där linnena vi tittade på? Jag fick sånna! ;D)

Vid halv elva stack jag bort till Lottie. Satt ute och snackade ett tag, fick öl av ola xD Gick in o softade, kom fler människor. Dricka hit, lekar dit, burkar upp, glas ner. Ja, det var en ganska trevlig kväll må jag säga ;)
 
Precis hemkommen nu faktiskt. Men när jag steg in på mitt rum insåg jag att jag inte bäddat sängen, så det får jag väl göra nu. Massa jobbigt med dubbellakan och sånt skit! Men massa myys oxå (A)

over and out!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0