Summer of 09

Bloggen har varit nere över sommaren av den enkla anledningen att jag inte orkat uppdatera. Nu den senaste veckan har jag dock bestämt mig för att ta tag i de igen, och har därför gjort en ny bloggdesign för att pigga upp den lite! Så nu tänkte jag köra en liten genomgång på det ni missat ;)

Bara en vecka efter bmalägret slutade var det rixfm-festivalen som jag spenderade med Elin Ronja och Sara ;) Samma dag åkte Amela till Kroatien för att vara borta i över en månad, och samma kväll träffade jag Simon första gången utanför jobbet.

Veckorna som gick därefter spenderade jag med honom, Sanna, Tijnah, Lottie och Victor.  -  Dessa människor har allstå varit mina människor i sommar.
Jag har inte gjort något speciellt, det blev inge sthlm, inge göteborg, inte ens malmö! Men jag har trivts ändå! Sommaren har varit underbar! Dt enda som kunde varit bättre är vädret ;)

Bio har dt blivit massor i sommar, som vanligt ;) Orkar ni läsa om jag skriver upp? ^^ Ja, dt får ni göra! ;)
Baksmällan - Sanna
My bloody valentine - Simon
Transformers - Sanna
Harry Potter 6 - Simon Jöns Ronja
Public enemies - Sanna Timothy Sofie Sara Sponn + 2 killar jag inte minns namnen på :$
Linje 123 kapad - Simon
The proposal - Amela
Hela sju bior^^ de ni ;)

Det har varit allt från varma dagar på stranden till kalla kvällar men tjocka täcken och film.

Väldigt kort sammanfattning, men mer behövs inte. Huvudsaken är att minnena från sommarnen finns kvar. Och jag kan garantera att de kommer vara svåra att glömma.

jag lever igen.
på riktigt.
och det är bara ditt fel.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0