your arms feel like home

klockan tickar
sekunder
minuter
timmar
dagarna bara försvinner

Det finns aldrig tillfälle att blogga längre. Har knappt någon tid, och så får jag väl erkänna att jag tappat intresset en aning. Blogga var något jag gjorde när jag inte hade något annat för mig. Eller när jag hade något att berätta. Nu mera gör jag saker all the time. Om jag skulle försöka skiva ner allt jag gör (vilket jag borde, för det är så man minns bäst) skulle jag få skrivkramp! 

Dagarna går snabbt om man tänker i timmar. Men sjukt långsamt om man tänker i terminer! 

Nae, nu tänker jag inte sitta här o dega mer! Dags för plugg!

xoxo
ja tijnah, jag vet att du hatar när jag är sådär äckligt glad. Men det är precis vad jag är, äckligt kär.

Kommentarer
Postat av: Tijnah

Du kunde inte få mig att låta mera ond va :o

& dessutom sa jag att jag tyckte om när du var glad -.-

det är kärlek som jag äcklas över :o

Du fick mig att låta som värsta häxan va fan :o :(

<3

2009-09-14 @ 20:51:13
URL: http://tijnah.blogg.se/
Postat av: andrea

haha, jag menade det inte på något dåligt sätt ^^ och du är ingen häxa! du är ett litet monster! :D <3

2009-09-14 @ 22:37:51
Postat av: Tijnah

haha din kärring x) <3

2009-09-15 @ 18:33:27
URL: http://tijnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0