Tömsig (a)

Dagen började tidigt pga pojkarna, men jag pallrade mig inte upp ur sängen förrän de stack till stranden. När de kom tillbaka hade jag väl gjort vid mig någorlunda iaf, men var fortfarande för trött för att göra något vettigt, så det blev lite film ;D När de kom tillbaka letade sig Isak in på mitt rum och la sig i mitt knä där vi fortsatte mitt filmtittande ;) (btw, han säger hela tiden " Jag tycker verkligen om dig Andrea" , haha hur sött som helst!)

Vid tre gick jag och mötte upp D. Gick och hyrde film (ännu en spansktalande! :O xP), och den söög, så det var nog sista gången han fick välja film ^^ Sen blev det lite tv, mer film och myys tills han drog vid elva.

Så nu sitter jag här och fixar det sista på min och Ronjas redovisning till imorn, men jag kan inte komma på ett skit att skriva. Det står helt stilla! Antagligen kommer det bli precis som det var från början. (Illa, illa!)

Detta inlägget har jag skrivit i över en timme nu. Skiter i plugget och tänker sova ist!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0