Sovmorgon utan sovmorgon

Morgonen började ju roligt! Vaknade av att någon bankar i hundranitto på min dörr och skriker "Ronja är här!". Fy fan säger jag bara! Jag flög upp och just när jag håller på att ramla in i dörren stiger Ronja in på mitt rum. Stress stress stress! Jag undrar hur många "FITTA!" jag hann säga/skrika innan vi var på bussen som gick typ fem min senare. Säkert runt 50! Men jag hann! Duktiga mig ^^ Och så glad jag är över att jag har ronja som hämtar mig varje morgon. Annars hade jag ju förlorat mig stjärna ^^ xD 

Yep väl i skolan, (såg man skabb ut!) blev det prov. Ett prov jag inte kunde för fem öre! Illa! Det blev engelska, friku, lunch, klassråd och så friku igen. Jag och Ronja gjorde vår redovisning om SMA 2, och det gick skitbra! Vi fick inga extra frågor av läraren heller, så vi verkar ha fått med allt, vilket höjer vårt betyg ^^ 

Har nyss kommit hem. Sitter här i soffan och lyssnar på någon spelningslista Annie har haft på, Jonas brothers just nu iaf. Snart blir det food och en efterlängtad dusch! Ikväll uppträder Annie någonstans, har ingen aning om var :$ XD Så vi ska dit och kolla ;) 

Grattis till far oxå  som fyller halvvägs till nitto idag! :D <3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0