True perfection has to be imperfect

Fredagen började lugnt med film med syster =) Men runt tre fick jag nog och drog till stan för att hitta en avslutningsklänning. Jag hade en jävla massa påsar med mig hem sen, men inte en enda innehöll en klänning! Typiskt mig!
Runt tio fick jag sms av Sanna som tyckte jag skulle dra upp till henne, och visst kunde jag det! Vi snackade massa skit tills klockan närmade sig två och jag i princip höll på att somna i hennes säng :$ xD Väldigt trevlig kväll det där ;)

Lördagen började också ganska segt. Gjorde inget spec. Samlade in pengarna till filippinerna genom pantburkar och hushållssysslor. De få nöja sig med hundra spänn! 
Pappa tvingade ut mig på en runda oxå. Slutade med att jag körde runt ivösjön ;) 5 mil totalt. Haha, vad jag kan ^^ Och det är grymt mkt lättare att köra fort än att köra sakta, fy fan vilken skillnad!^^
Mor och far stack till böckmans för att kolla på fotboll, så jag drog hit Sanna. Vi trotsade både srf och fotbollen med sprängaren och sweet home alabama ^^ ;)

Denna dagen har varit segare än resten! En typisk "jag-orkar-inte-göra-någonting-för-det-är-skola-imorgon dag". Massa film och fotografering idag :)

Och btw, chillinötter är farligt!  Hela min mun är on fire! Hot!
Nope, nu ska jag se klart min bästa väns bröllop.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0