i woke up in between a memory and a dream

Och då fortsätter vi!

Lördagen den 13 tog jag lång sovmorgon! Alldeles för lång faktiskt. När jag vaknade var det knappt två timmar tills det skulle komma folk hit. Eftersom mor min fyllde år yesterday så skulle släkten hit på tårta! Jag var helt död och låg mest på soffan i uterummet. Lottie kom hit ett tag sen, tevlans ;) Men hon drog efter bara någon timme, så då blev det tydligen min tur att roa otto och isak! Gästerna stack tidigt och resten av kvällen spenderades framför tv:n med familjen. Kan inte ens minnas när det hände senast!

Söndagen var en slö dag! Dagen gick ut på att städa undan efter helgen och samla krafter inför den kommande veckan!

nu tänker jag gå och käka. fortsätter med sommarjobbs-veckan strax.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0