Don't tell me what to belive

Utbildningen verkade aldrig ta slut, men det var ganska trevligt ändå ;) Vi fick våra tröjor! Våran rosa var jättemesigt ful och såg helt urtvättad ut tillskillnad från de andra som var helt klara och fina, vilket var väldigt synd. Vi lekte ännu fler lekar, träffade ledarna för de olika aktiviteterna, gick igenom alla viktiga dagar och sådant ;)

Dagen idag har bestått av förberedelser inför karnevalen! 60 flaggor har vi gjort! ^^ Målat plakat, fikat (a), blivit underhållna av Adam och Linette xD, reserverat bord i matsalen^^ och massa massa annat! En väldigt trevlig skoldag må jag säga! ;D

Efter skolan hade jag planerat att städa mitt rum inför fredag, men det pallade jag ju självklart inte ^^ xD Jag kan inte riktigt minnas vad jag gjorde ist.. :$ tror jag typ pratade med annie? elr? Minne som en guldfisk här vett' ni!

Nu har jag precis kommit hem från dalas vårshow på humlescenen ;) Den var ganska bra gjord ändå, om man tänker på den kassa läraren de har. Vissa nummer var ju självklart bättre än andra, men så är det vill alltid? ;) Det hade iaf börjat ösregna när vi skulle cykla därifrån! :O Jag kunde inget annat än längta efter mitt gosiga täcke hela vägen hem! Och när jag väl var hemma var det första jag fick göra skrika om en handduk! Fy fan var blöt jag va! Mascaran rann, klänningen droppade och fötterna höll på att drukna i skorna! Bläää för regn!!

Nu ska jag iaf ta och äta! Har inte käkat sen lunch ju :O Skithungrig!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0