give it all

Jag har inget kul att berätta. Alls. Dagarna rullar på. Skola, plugg, mat, promenad, plugg, simon, sova. Ja, det är väl så mina dagar ser ut just nu. 

Barn och fritid = slappelinje? No fucking way, säger jag bara! Det är bara andra veckan efter lovet och vi har redan alldeles för många läxor. Jag står snart inte ut. Trodde jag skulle vara utvilad och viljan att lära skulle vara tillbaka efter två månaders lov, men icke! Jag känner mig mer skoltrött än någonsin och förstår inte hur jag ska stå ut hela 2 år till. 

Skola, läxor, vänner. Det känns som jag redan nu börjar kvävas. Det får inte hända. Det ska inte hända! Jag ska hitta tid och ork till allt. Jag ska. 

Imorn är det skolfoto iallfall. Jag längtar inte. Har alltid hatat att vara med på bild. Men kvällen ska man spendera i Sbg med bästaste tijnah! <3

Har inget mer intressant att skriva. Borde plugga. 
(önskar jag faktiskt var den plugghäst alla påstår att jag är)

xoxo


simon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0