Dagen före HT-09

Ja, som det lilla freak jag är, sitter jag här nu kvällen innan och funderar på om allt är fixat inför morgondagen.  Väskan är packad och klar. Kläderna är rena och framlagda. Alarmet har testats mer än en gång. Klockorna är återigen framställda ett par minuter. Pennorna är vässade. Och låset fixat. Ja, jag tror faktiskt allt är klart.

Det känns inte som det är skola imorn. Inte ens i närheten faktiskt. 

Det känns mer som att Simon kommer stiga in på mitt rum när som helst, ge mig en puss och lägga sig bredvid mig i sängen. Kanske kollar vi på en film, kanske kittlar han mig tills jag slutar andas eller kanske bara pratar vi. Och pussas. Såklart^^

Läggdags känns det verkligen inte som. Kvällen har ju precis börjat.
Lovet har ju precis börjat! Fast tydligen slutat också.

Det är väl dags för Fröken Bergh att bädda ner sig i sängen nu och försöka sova. 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0