You had me at hello

Jag lyckades få huset för mig själv igår , guud var skönt det var! Kan inte minnas när jag var hemma helt själv sist. Så jag placerade mig i soffan med tv och båda datorerna, och bara slöade, tills jag fick ryck och började fotografera ist ^^
Ett tag dök de där jävla dockorna (från sckräckfilmen jag och lottie såg, the strangers) upp i huvudet igen, fy fan vad hemskt det var! Jag typ psykade mig själv med de i över en timme. Gud!

Yep, här sitter jag i sängen och pallar inte gå upp, även om jag borde.
Isak och Otto kommer hit om sisådär 30 min kanske, och då borde jag ha både gjort vid mig och städat undan. Jag tvivlar på att jag kommer lyckas!

Ikv ska man nog sova i stuga med a couple of friends ;) Vilket ska bli kuligt, så länge det inte börjar regna!^^ Äta näbbgädda elr något sådant ska jag tydligen göra oxå (visst låter det livsfarligt? Som om den tänker äta upp dig ist! :O)

hoppas, hoppas, hoppas!

Slänger in en braig låt ;)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0