"He's back!"

Yep, och så är det kväll/natt igen.
Kvällen spenderades som sagt hos Ronja med robinson (booooring) och film. Min underbara peter pan! ;D De gillade inte min film utan nördade dator ist, och uppskattade därför inte att jag kunde alla replikerna utantill :$ XD

Eftersom det just nu ligger två sovandes små pojkar precis utanför min dörr, sitter jag här utan varken film elr musik. Vilket håller på att ta livet av mig! Men eftersom de där sovande pojkarna inte kmr sova speciellt länge imorn, innebär det att jag inte heller kommer få sova som vanligt, dvs till lunch. Och då borde jag typ gå och lägga mig snart.

Imorn blir det lite plugg och förhoppningsvis träffa D ;) Mihi (A)

Ipod + mobil + penna + papper = min väldigt tysta fortsättning på kvällen.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0