words can be so hard to trust, they made a fool of all of us

Tjena.
Jag vet att det är länge sedan, men jag har helt enkelt inte pallat. Vad säger ni om att vi kör en kort genomgång av dagarna som gått? =)

Onsdagen den 10:e Gjorde vi inte så mkt i skolan, började med sovmorgon eftersom vi var klara med shku. På engelskan kollade vi klart på save the last dance, och så fick jag reda på mitt brittiska glosförhör, vg+ (vg är max) och vad jag fick på min muntliga redovisning på boken "dear nobody", mvg ;D
Därefter höll vi bara på med förberedelser inför karnevalen, dvs måla folk bruna, fixa kläder, hår, smink och allt annat som skulle ordnas ;) Klockan fyra var det dags för uppställning iaf och halv fem drog tåget igång ;) Det gick skitbra, förrutom att flaggan på bilen lossade. xD
 

Torsdagen den 11 bestämmde vi oss för att "ha lektion på annan plats"  dvs, vara lediga ;)
Jag spenderade dagen med att ta lång sovmorgon och sedan städa i princip heeeela huset! En väldigt slö men jobbig dag alltså!

Fredagen den 12 = Skolavslutningen! ;)
Eftersom vi hade sovmorgon till halv tio kunde man ta det lugnt på morgonen och slippa stressa. Men jag orkade inte göra så mycket ändå. Så det blev ingen fin håruppsättning, inga nymålade naglar och inte överdrivet med smink.
vI samlades först i aulan med alla andra ettor - sp. Där pratade rektorn lite, musikeleverna sjöng och studenterna kom in med en snabb föreställning. Samlades sedan i klassummet för att få betygen och säga hejdå till klassen.


dea o tijnah <3


flickor =)


sofie och ronjii =)


dea tijnah och ronjii fick paket av fröken ^^


andrea fick bra betyg! ;D

Kvällen spenderades at my place med Jöns Ronja Tim Bogge och D ;) Vi elr ja, snarare Jöns grillade kyckling till oss. Tim sprang runt med vattenpistol (inomhus!) och underhöll oss med musik, Bogge flummade med salladsbestik och micron. Ronjii gjorde kladdkaka och somnade sedan på soffan, och D var så tyst och lugn och snäll ^^ Pojkarna spelade kort, det blev lite singstar oxå tror jag XD Ja, det var nog min kväll.

Nu pallar jag inte skriva mer. Inlägget blir på tok för långt! xD Fortsätter om en stund ;)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0