Fjäskröv! =D

Skeppohoj! ;D

Dagen började tidigt! Började med matte, lämnade bara in boken, miniräknaren och så. Fortsatte med friku, lunch och sedan friku igen. massa trååk på de! Nu har jag iaf samhällskunskap, vilket suger! Han berättade nyss att jag har ett vg i det! Och mitt huvud bara WHAAAAAAT?! Jag trodde jag låg på G-! :O Men ja, det gick ju åt rätt håll iaf ;)
Snart har vi friku igen, ska göra uppgifter för att uppnå ett MVG. Kommer gå åt helvete känner jag!
Slutar halv fyra idag, hemma fyra. Sen ska man typ slänga i sig mat och så, för klockan fem ska jag vara på tunnan för årets sista utbildning! Kan ni fatta att om en vecka är jag ledare för massa störiga ungar? xD Och JAG ska leka typ konstant i två veckor. Hahahaha, det känns ganska sjukt måste jag erkänna! xD Aja, hemma strax efter nio iaf, kanske blir en ny uppdatering då ;)

Nu ska jag dra och fjäska till mig sovmorgon på onsdag^^
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0