"Jag vill vara din margareta", na na na

Strax innan vi skulle dra till folkets park där annie skulle sjunga, kom min far hem med en ny tv! JIPPI ;D Självklart började vi fixa och dona, men så råkade vi kolla på klockan och insåg att det var tio min tills vi skulle vara där, så de var bara att släppa allt och köra iväg.
Annies och resten av körens uppträde var fint, men inte speciellt välplanerat. Vilket märktes ganska tydligt. Synd.

Fick reda på att de skulle köra uppträdet ännu en gång, så jag hakade på min kära kusin och drog till prima för att köpa blommor till min far ^^ Blev en gul bukett, bara för att han älskar gult ;) (fråga inte varför! gult är fult!^^)
Sen drog alla hem till oss och det blev match på den nya tv:n, efter mycket kaos av pizzor och bilkörning xD

Nu tog matchen nyss slut och D hade rätt om att Barcelona skulle vinna ^^ Själv bryr jag mig väl inte överdrivet mkt :$ De går som de går!

Dags för film! Ha en trevlig kväll =)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0