Don't look back in anger

GODKVÄLL! =)

Onsdagen var en väldigt jobbig dag! Stack till skolan vid åtta för att få reda på att vi inte behövde börja förrän tjugo i tio med engelska, yippi -.- Dagen började alltså med brittiska (?!) glosor och film. Fortsatte sedan med friku där vi hade typ en minut (bokstavligen!) långt prov för att kunna bli godkänd inom nått område. Klassrådet var ganska trevligt, Inger var lika flumm som vanligt ^^ Och till sist blev det friku igen. Asdrygt! Och ingen fattade någonting! Stack en kvart tidigare oxå för att jag skulle "vaccineras på vårdcentralen" (ingen behövde ju tvunget veta att det inte är förrän i augusti och att jag egentligen stack till frisören^^).

Det blev en lugn start på kvällen innan jag stack ut och spenderade ett par timmar med Amela och Kristian ;)


Idag väcktes man först av en syster som trodde jag hade försovit mig, vilket inte var fallet! Idag är det ju "en dag för filiippinerna" (Dock tänker jag fösa på det till helgen :$ XD). Jag tänkte gå upp för att sedan dra till stan, men min säng var så varm och skön, att jag somnade om och vaknade flera timmar senare!
Under dagen har det inte hänt ngt spec, snackat med ronja i olika omgångar ^^ fixat naglarna, tittat lite på film och så.
Ikvällen har jag iaf spenderat hos Jöns ;) Massa trevligt ^^ Slapp singstar idag och det blev massa snack och film ist :)
Kom hem nu vid halv två. Funderar på att dra till stan imorn ist. Borde typ sova nu då. Men sova är tråkigt! Kanske blir slutet av dirty dancing två (i brist av filmer) som sömnmedel ;)

Här är ett par låtar vi spelat idag ;) xD

oasis - don't look back in anger


nicke och nilla - diggar dig


Sov sött! :*
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0