because you had a bad day

Kan börja med att be om ursäkt för att jag inte bloggat på en dryg vecka nu. Men jag brukar blogga när jag är ensam, och nu känns dt som jag gör något hela tiden. Träffar jag inte Simon så är jag ute med Amela, pluggar jag inte så fotar jag, tittar på film, pratar i telefon eller städar. Aldrig ensam. 

Skolan har väl varit ganska okej. Va kul att träffa de flesta igen, speciellt Tijnah! ;) Vi har även fått väldigt bra lärare i år, me like :D Bara svenska, samhällkunskaps- och kost läraren jag inte tycker om ^^ Vårt klassrum är oxå great, spec om man jämför med vårt gamla, värsta slottet ^^ Fast fett jobbigt att springa i trappor hela dan xD Vårt schema däremot suger x1000! Inte nog med att vi slutar ca 40 min innan bussen går nästan varje dag, vi har inga raster, mest 5/10 min. Korta lunchraster och alldeles för många lektioner per dag. Bara grymt irriterande. 

Jag är på ganska dåligt humör, men har inte planer på att exposa det här, så jag tänker avsluta detta inläget nu.

För övrigt saknar jag tijnah. 
och simons famn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar andrea också :o

får snacka med syster om lägenheten till helgen. skoooojs.

Och du måste hjälpa mig med bloggen snartis också (a'

ily <333

2009-08-23 @ 15:54:07
URL: http://tijnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0